Wypożyczalnia rowerów Jakuszyce, sprzedaż rowerów MTB
Wypożyczalnia rowerów Jakuszyce, sprzedaż rowerów MTBlogo

Wypożyczalnia zakończyła działalność.

ROWEREM W IZERACH: KOPALNIA STANISŁAW, CHATKA GÓRZYSTÓW

Trasa z pięknymi widokami na Karkonosze, Niziny Dolnośląskie, Dolinę Izery.

Jazdę zaczynamy na Polanie Jakuszyckiej w kierunku Szklarskiej Poręby, przed stacją paliw skręcamy w lewo – drogą asfaltową pzez Rozdroże pod Cichą Równią dojeżdzamy do Kopalni Stanisław – koniec drogi asfaltowej.

Wspinamy się na sam szczyt nad wyrobiska – Izerskie Garby – przed nami jeden z najpiękniejszych widoków na Karkonosze, Izery i Równiny Dolnośląskie – przy dobrej pogodzie widoczność na ponad 100 km.

Dalej czekają nas 3 zjazdy/podjazdy, Sine Skałki z widokiem na Świeradów Zdrój, Halę Izerską, dalej zjazd do Rozdroża pod Kopą. Skręcamy w lewo w stronę Jagnięcego Jaru, 100 m przed J.J. skręt w prawo- zjazd Siną Drogą, na krzyżówce odbijamy w prawo – Ceglaną Drogą docieramy do asfaltu prowadzącego do Chatki Górzystów ( w lewo ). Z Chatki powrót szutrem wzdłuż Izery do Orla i dalej asfaltem do Jakuszyc.